Modeliniai automobiliai, vaikiški automobiliai
Ankstesnis 1 2 Kitas
Nėra galimybės užsakyti daugiau.
Gaminio ID: 363882
Kodas: GAZ-3110 T
Prekės ženklas:
DeAgostini
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
4,60€
Į KREPŠELĮ
4,60€
Į KREPŠELĮ
4,90€
Į KREPŠELĮ
4,90€
Į KREPŠELĮ
4,90€
Į KREPŠELĮ
fso warszawa – lenkiškas lengvasis automobilis, pagamintas 1951–1973 m. Fabryka autole (fso) Varšuvoje, remiantis sovietinio m20 pobieda, modifikuoto fso gamykloje, konstrukcija. tai buvo pirmasis masinės gamybos lengvasis automobilis Lenkijoje po Antrojo pasaulinio karo. pavara buvo 2120 cm³ benzininis variklis r4 - m-20 ir nuo 1962 m. s-21 variklis su viršutiniu vožtuvu. buvo naudojama 3 greičių...
4,90€
Į KREPŠELĮ
Lenkiškas lengvasis automobilis Fiat 125p, pagamintas Lenkijoje FSO, Varšuvoje nuo 1967 iki 1991 metų pagal Italijos firmos Fiat licenciją. pasibaigus licencijos galiojimui 1983 m. pavadinimas buvo pakeistas į fso 125p. gamyba pradėta 1967 m. lapkričio 28 d. pavara buvo r4 benzininiai varikliai, kurių darbinis tūris 1,3 ir 1,5 litro, vėliau buvo perimtas ir galios šaltinių asortimentas iš Polonezi...
4,90€
Į KREPŠELĮ
fso warszawa – lenkiškas lengvasis automobilis, pagamintas 1951–1973 m. Fabryka autole (fso) Varšuvoje, remiantis sovietinio m20 pobieda, modifikuoto fso gamykloje, konstrukcija. tai buvo pirmasis masinės gamybos lengvasis automobilis Lenkijoje po Antrojo pasaulinio karo. pavara buvo 2120 cm³ benzininis variklis r4 - m-20 ir nuo 1962 m. s-21 variklis su viršutiniu vožtuvu. buvo naudojama 3 greičių...
4,90€
Į KREPŠELĮ
Lenkiškas lengvasis automobilis Fiat 125p, pagamintas Lenkijoje FSO, Varšuvoje nuo 1967 iki 1991 metų pagal Italijos firmos Fiat licenciją. pasibaigus licencijos galiojimui 1983 m. pavadinimas buvo pakeistas į fso 125p. gamyba pradėta 1967 m. lapkričio 28 d., pavara buvo r4 benzininiai varikliai, kurių darbinis tūris 1,3 ir 1,5 litro, vėliau jėgos šaltinių pasirinkimas taip pat perimtas iš Polonez...
4,90€
Į KREPŠELĮ
fso warszawa – lenkiškas lengvasis automobilis, pagamintas 1951–1973 m. Fabryka autole (fso) Varšuvoje, remiantis sovietinio m20 pobieda, modifikuoto fso gamykloje, konstrukcija. tai buvo pirmasis masinės gamybos lengvasis automobilis Lenkijoje po Antrojo pasaulinio karo. pavara buvo 2120 cm³ benzininis variklis r4 - m-20 ir nuo 1962 m. s-21 variklis su viršutiniu vožtuvu. buvo naudojama 3 greičių...
4,90€
Į KREPŠELĮ
fso warszawa – lenkiškas lengvasis automobilis, pagamintas 1951–1973 m. Fabryka autole (fso) Varšuvoje, remiantis sovietinio m20 pobieda, modifikuoto fso gamykloje, konstrukcija. tai buvo pirmasis masinės gamybos lengvasis automobilis Lenkijoje po Antrojo pasaulinio karo. pavara buvo 2120 cm³ benzininis variklis r4 - m-20 ir nuo 1962 m. s-21 variklis su viršutiniu vožtuvu. buvo naudojama 3 greičių...
4,90€
Į KREPŠELĮ
Nėra galimybės užsakyti daugiau. Mercedes-Benz automobilio modelis Welly
5,90€
7,90€
-26%
Į KREPŠELĮ
Veneagne Chaika modelis. SSRS. Metalinis korpusas, atidaromos lauko durys. Puiki kokybė ir spalva, puiki detalė.
5,90€
Į KREPŠELĮ
6,10€
Į KREPŠELĮ
6,70€
7,10€
-6%
Į KREPŠELĮ
6,70€
7,10€
-6%
Į KREPŠELĮ
6,70€
7,10€
-6%
Į KREPŠELĮ
6,70€
7,10€
-6%
Į KREPŠELĮ
6,70€
7,10€
-6%
Į KREPŠELĮ
6,70€
7,10€
-6%
Į KREPŠELĮ
6,90€
Į KREPŠELĮ
6,90€
Į KREPŠELĮ
6,90€
Į KREPŠELĮ
6,90€
Į KREPŠELĮ
hongqi (išversta, raudona vėliava). Hongqi ca770 yra limuzinas, kurį gamino faw hongqi hongqi kaip ca72 įpėdinį. „Ca770“ buvo gaminamas nuo 1966 iki 1981 m., nors Kinijos vyriausybei buvo skirtas ribotas kiekis. Iš viso ant Chrysler Imperial platformos buvo pagaminta apie 1600 V8 varomų „Hongqis“, o bėgant metams buvo išleistos įvairios versijos, įskaitant 1965 m. ilgos ratų bazės trijų eilių mode...
6,90€
Į KREPŠELĮ
6,90€
Į KREPŠELĮ
įvairių spalvų, geltona, juoda, mėlyna, raudona.
6,90€
Į KREPŠELĮ
żuk (išvertus kaip vabalas) buvo furgonas ir lengvasis sunkvežimis, kurį 1958–1998 m. gamino FSC Liubline, Lenkijoje. buvo pagaminta apie 587 800 vnt. żuk buvo galima įsigyti įvairių kūno tipų. kūno dizaineris buvo Julian Kamiński. labiausiai paplitęs buvo furgonas ir lengvas 1,1 tonos pikapas. retesni variantai buvo mikroautobusas ir sunkvežimis su ilga kabina. po dešimties gamybos metų kabinos p...
6,90€
Į KREPŠELĮ
żuk (išvertus kaip vabalas) buvo furgonas ir lengvasis sunkvežimis, kurį 1958–1998 m. gamino FSC Liubline, Lenkijoje. buvo pagaminta apie 587 800 vnt. żuk buvo galima įsigyti įvairių kūno tipų. kūno dizaineris buvo Julian Kamiński. labiausiai paplitęs buvo furgonas ir lengvas 1,1 tonos pikapas. retesni variantai buvo mikroautobusas ir sunkvežimis su ilga kabina. po dešimties gamybos metų kabinos p...
6,90€
Į KREPŠELĮ
żuk (išvertus kaip vabalas) buvo furgonas ir lengvasis sunkvežimis, kurį 1958–1998 m. gamino FSC Liubline, Lenkijoje. buvo pagaminta apie 587 800 vnt. żuk buvo galima įsigyti įvairių kūno tipų. kūno dizaineris buvo Julian Kamiński. labiausiai paplitęs buvo furgonas ir lengvas 1,1 tonos pikapas. retesni variantai buvo mikroautobusas ir sunkvežimis su ilga kabina. po dešimties gamybos metų kabinos p...
6,90€
Į KREPŠELĮ