Variklio alyva 5w30 rubia optima 3500 fe 208l

1 300,90€
1 972,90€ -35%
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
Į KREPŠELĮ
Gaminio ID: 1068060
Kodas: RUBIA 3500 FE 5W30 208L
Prekės ženklas: TOTAL XXL
Rubia Optima 3500 FE 5W-30
Visiškai sintetinė technologija su mažo SAPS dyzelinio variklio alyvos degalų taupymo technologija, pagrįsta naujausia API CK 4
pagal specifikaciją, tinkamas naudoti sudėtinguose keliuose

ACEA E6, E9, E4, E7
API CK-4/CJ-4/CI-4/CH-4
MAN M 3677
MB mount 228.51 / 228.52 Mack
EO-S 4.5 Volvo VDS-4.5 Renault
sunkvežimiai RLD-3 Scania LDF-4
Cummins CES 20086

FPT IVECO KATEGORIJA TLS E6
Ford WSS-M2C213-A1
MAN M 3477/M 3271-1
DAF

Naudojant Inno-Boost technologiją, kompozicijose yra tinkamas galingų antioksidantų molekulių derinys. Šios aktyvios molekulės slopina radikalų susidarymą ir išlaiko nepažeistas angliavandenilių grandines. Dėl to variklio alyvos klampumas išlieka stabilus ir ilgiau išlaiko savo savybes.

Rubia Optima 3500 FE 5W-30 yra visiškai sintetinis naujos kartos tepalas, pagrįstas naujausia API CK-4 specifikacija. Jis montuojamas daugeliui tarptautinių sunkvežimių ir autobusų variklių gamintojų, įskaitant visus Europos Euro 6
programos (Daimler, Volvo, Scania, MAN, Iveco, DAF). Taip pat suderinamas su tam tikrais dujiniais varikliais.


Rubia Optima 3500 FE 5W-30 su mažo SAPS (mažo sulfato pelenų, fosforo ir sieros) technologija yra specialiai pritaikyta naujausios kartos dyzeliniams varikliams su papildomo apdorojimo sistemomis, tokiomis kaip dyzelino kietųjų dalelių filtrai (DPF).

Rubia Optima 3500 FE 5W-30 ypač tinka IVECO Euro 6 transporto priemonėms su gamintojo nurodyta prailginta
alyvos keitimo intervalus ir turi MAN M 3677 ir Scania LDF-4 laikiklius, tinkančius jų Euro 6 varikliams.