visiškai sintetinė variklinė alyva tekma ultima + 5w30 208l visiškai sintetinė

1 383,80€
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
Į KREPŠELĮ
Gaminio ID: 691469
Kodas: TEKMA ULTIMA + 5W30 208L
Prekės ženklas: MOTUL XXL
tekma ultima + 5w30 208l


pilnai sintetinis
apibūdinimas
tekma ultima+ 5w-30 yra sintetinis tepalas, skirtas naujausios kartos dyzeliniams varikliams su turbokompresoriumi.
programėlės
tekma ultima+ 5w-30 yra specialiai sukurtas paskutinės kartos sunkvežimiams, autobusams, statybinėms mašinoms, žemės ūkio mašinoms, stacionariems varikliams ir valčių varikliams, kurie dirba su mažai sieros turinčiu kuru (≤ 50 ppm).
mažos emisijos turbodyzeliniai tiesioginio įpurškimo varikliai, atitinkantys euro iii, euro iv, euro v arba euro vi emisijos standartus, su egr sistema (išmetamųjų dujų recirkuliacija) ir (arba) scr sistema (selektyvus katalizinis reduktorius) ir su dpf (dyzelino kietųjų dalelių filtru) arba be jo ), kuris veikia labai sunkiomis apkrovos ir priežiūros sąlygomis,
reikalinga acea e6 variklinė alyva, „mažai sulčių“ su sumažintu sulfato pelenų kiekiu (≤ 1,0 %), fosforu (≤ 0,08 %) ir siera (≤ 0,3 %).
taip pat gali būti naudojamas kaip vienas tepalas naujos ir senos kartos varikliams.
privalumų
■ disperguojančios ir antioksidacinės savybės: apsauga nuo suodžių kaupimosi ir alyvos filtro užsikimšimo.
■ aukščiausias nusidėvėjimo lygis: apsauga nuo skylės poliravimo.
■ puikus valymo priemonių lygis: stūmoklio švara ir stūmoklio griovelių nuosėdų kontrolė.
■ klampumo laipsnis šaltoje temperatūroje sumažina nusidėvėjimą žemoje temperatūroje, lengvas užvedimas.
■ antikorozinis, antikorozinis, putojantis.

Didelės apkrovos dyzeliniai varikliai, atitinkantys euro iv, euro v arba euro vi emisijos standartus, yra aprūpinti jautriomis išmetamųjų teršalų papildomo apdorojimo sistemomis:
– siera ir fosforas slopina katalizatorių darbą ir gali pažeisti katalizinius komponentus: neefektyvus išmetamųjų dujų valymas.
– sulfatiniai pelenai užkemša dyzelino kietųjų dalelių filtrus: trumpesnis dpf tarnavimo laikas, per didelės degalų sąnaudos ir variklio galios praradimas.
acea e6 standartas skirtas tepalams, skirtiems naudoti sunkvežimių varikliuose su dpf.
sumažintas sulčių (sulfatuotų pelenų, fosforo ir sieros) kiekis prailgina dpf tarnavimo laiką ir apsaugo nuo dpf užsikimšimo.
api cj-4 efektyvumas užtikrina apsaugą ir ilgaamžiškumą varikliams su egr sistemomis.
standartai / patvirtinimai / veikimo lygis
tek ultima+ 5w30 atitinka šiuos standartus:
■ acea – e4 / e6 / e7 / e9 (e7 pakeičia e5 ir e3)
■ api - cj-4

tek ultima+ 5w30 gavo patvirtinimą:
■ vyras – 3677
■ vyras – 3477
■ vyras - 3271-1
■ vyras – 3575
■ mercedes-benz - mb patvirtinimas 228.51
■ mack - eo-o premium plus
■ renault sunkvežimiai - rvi rld-3
■ scania – mažai pelenų
■ volvo - vds-4
■ volvo - vds-4.5
tek ultima+ 5w30 atitinka arba viršija dažniausiai naudojamas specifikacijas ir originalius reikalavimus:
■ vikšras – ecf-3
■ Cummins – ces 20081
■ detroito dyzelinas – ddc pgos 93k218
■ deutz - dqc-iv la
■ iveco - 18-1804 tls e6
■ mtu – 3.1 tipas
■ volvo - vds-4.5