motul 8100 eco-lite 5w30 1l pilnai sintetika

11,20€
14,00€ -20%
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
Į KREPŠELĮ
Gaminio ID: 369239
Kodas: MT842111
Prekės ženklas: Motul
https://i.ak24.ee/mf/medium/motul.jpg
Motul 8100 Eco-lite 5W-30
Degalų taupantis benzininių variklių tepalas
100% sintetika

100 % sintetinė kurą taupanti variklinė alyva, specialiai sukurta naujausiems benzininiams varikliams, natūraliems (be turbo) arba turbokompresoriams, su netiesioginiu arba tiesioginiu įpurškimu. skirtas naudoti su mažos trinties ir mažos HTHS (aukštos temperatūros didelės šlyties) klampos (≥ 2,9 mPa.s) alyva.

Tinka šiuolaikiniams benzininiams varikliams, kuriems reikalinga 30 klampumo klasė ir degalus taupanti tepalinė alyva (API SP-RC, API SP ir/arba ILSAC GF-6a standartai).

Patvirtintas GM-dexos1 ™ GEN2 visiems naujiems GM benzininiams varikliams, kuriems reikalingas šis patvirtinimas: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL ir VAUXHALL.
Suderinamas su kataliziniais konverteriais.
Šio tipo alyva gali būti netinkama naudoti kai kuriuose varikliuose. Jei abejojate, perskaitykite vartotojo vadovą.

STANDARTAI
API SP-RC
ILSAC GF-6a
TIPO PATVIRTINIMAI
GM dexos1 ™ GEN2 numeriu D10577HI011
PAGRINDINIS CHRYSLER MS-6395
FORD WSS M2C 929-A / 946-A / 946-B1
GM 4718M / 6094M
FIAT 9.55535-CR1
REKOMENDACIJOS
Benzininiai varikliai: ACURA, CHRYSLER, DODGE, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA, FIAT...
API SP standartas yra visiškai suderinamas su API SN reikalavimais ir visomis ankstesnėmis API. API SP-RC „išteklių tausojimo“ specifikacija yra dar griežtesnė nei ankstesnės.
API SP tepalai užtikrina puikų atsparumą oksidacijai, geresnę apsaugą nuo nuosėdų, variklio švarą, apsaugą nuo nusidėvėjimo ir pagerina veikimą šaltoje temperatūroje.
Be to, kad API yra suderinama atgal, API palygino API SN ir API SN Plus su SP standartu
siūlo didesnį našumą ir papildomą apsaugą nuo LSPI (Low-Speed ​​​​Pre-Ignition – Low RPM Detonation) net mažesniuose tiesioginio įpurškimo turbobenzininiuose varikliuose.
ILSAC GF-6a, pagrįstas API SP specifikacija, yra dar griežtesnis pagal 20 klampumo klasės tepalų standartą, ypač degalų taupymo požiūriu. Reikalavimai žemi
klampumo tepalas „kuro taupymo“ pusėje, taip pat ilgesni alyvos keitimo intervalai dar labiau padidino stūmoklio/žiedo švarumo, sandariklių suderinamumo ir sumažinto fosforo papildomo apdorojimo sistemų reikalavimus. ILSAC GF-6a specifikacija užtikrina puikią variklio apsaugą naudojant benziną, kuriame yra iki 85 % etanolio (E85).
GM dexos1™ standartas tinka visiems GM benzininiams varikliams nuo 2011 metų modelio
nes jums reikia patvirtinto dexos1 tepalo (išskyrus priežiūros darbus Europoje). Specifikacija GM dexos1 ™ yra skirta naudoti su benzininiais varikliais ir pakeičia GM-LL-A-025, GM 6094M ir GM 718M. GM dexos1™ taip pat yra suderinamas su iki 2011 m. pagamintomis benzininiais varikliais varomomis transporto priemonėmis.

GM sukūrė savo dexos1™ standartą alyvoms, kad užtikrintų aukštą šiluminį stabilumą ir
užtikrina puikų atsparumą net esant aukštai temperatūrai, kad nesusidarytų juodas dumblas ir nepadidėtų klampumas, kurį gali sukelti degimo likučių suodžiai.
Tiesioginio įpurškimo benzininiai varikliai su turbokompresoriumi turi tam tikrą riziką, kad degimo kamerose gali atsitiktinai užsidegti. Šio tipo atsitiktinis, nenormalus degimas yra panašus į metalinį triukšmą, sklindantį iš degimo kameros, ir kartais yra susijęs su trumpu energijos praradimu.
Šis reiškinys, žinomas kaip „Low Speed ​​​​Pre-Ignition LSPI“ arba triukšmas, sukuria labai didelį slėgį degimo kameroje, dėl kurio gali būti pažeistas stūmoklis ir galiausiai -
variklio sunaikinimas. Naujausios kartos mažesniems benzininiams varikliams su tiesioginio įpurškimo sistemomis ir turbokompresoriais GM sukūrė dexos1 ™ GEN2 standartą, kad užtikrintų tobulą šių benzininių variklių vientisumą ir pašalintų nenormalaus degimo riziką.

Be to, API SP standartas puikiai apsaugo šį LSPI reikalavimą, kad būtų užtikrinta tobula apsauga
tiesioginio įpurškimo benzininiai varikliai su turbokompresoriumi.

Kai kurie gamintojai reikalauja API SP-RC, API SP, API SN, SNRC, SN Plus ir ILSAC GF-6a arba GF-5 tepalų savo naujausiems benzininiams varikliams, kad būtų užtikrintas maksimalus našumas ir
ištvermė. CHRYSLER Spec MS-6395 (GF-4 lygis), FORD WSS M2C 929-A (GF-4
lygis), FORD M2C 946-A (GF-5 lygis) ir FORD WSS M2C 946-B1 (GF-5, SN-RC ir SN Plus
lygiai) atspindi tokius reikalavimus.

FCA grupėje (Fiat Chrysler automobiliai) FIAT specifikacija 9.55535-CR1 atspindi šią CHYSLER MS-6395-e specifikaciją Fiat.

Kiti galimo MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 panaudojimo pavyzdžiai gamintojams, ieškantiems kuro taupymo: HONDA, SUBARU ir TOYOTA benzininiai varikliai.
MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 atitinka visus šiuos labai griežtus veikimo reikalavimus
ir patvarumas, nustatytas GM, įskaitant visišką suderinamumą, ypač su dexos1™ standartu
su biokuru, pavyzdžiui, suskystintomis dujomis (suskystintomis naftos dujomis SND), suslėgtomis gamtinėmis dujomis (suslėgtomis dujomis SGD) ir
bioetanolis (jei yra stotyje), kai naudojamas etanolis-biokuras, kurio mišinio santykis yra iki 85 proc.
(Bioetanolis – E85).

MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 pasižymi aukštomis tepimo savybėmis, apsauga nuo nusidėvėjimo ir
atsparumas temperatūrai, kad būtų geriau kontroliuojamas alyvos suvartojimas, pagerinamas alyvos srautas ir paleidimas
greitesnis alyvos slėgio padidėjimas, greitesnis įšilimas, greitesnis darbinės temperatūros pasiekimas ir mažesnės degalų sąnaudos.
Nekenksmingas aplinkai, šios rūšies alyva padeda sumažinti degalų sąnaudas ir taip sumažina šiltnamio efektą sukeliančių dujų (CO2) emisiją.

Alyvos keitimo intervalas: pagal gamintojo rekomendacijas.
MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 galima maišyti su sintetinėmis arba mineralinėmis alyvomis.
Prieš naudodami visada perskaitykite automobilio savininko vadovą arba vadovą.