pilnai sintetinė alyva 5w-30 rimula r6 lme 20l
151,00€
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
Į KREPŠELĮ
„Shell Rimula R6 LME 5W-30“ (E7 / 228,51)
Mažos emisijos, techninė priežiūra ir energijos taupymas.
Sintetinė sunkiųjų dyzelinių variklių alyva. „Shell“ išskirtinė „Low-SAPS“ Low Ash priedų technologija ir unikali apsaugos nuo nusidėvėjimo sistema.
Apsauga sustiprinama naudojant sintetinės bazinės alyvos technologiją, kuri padidina priedų aktyvumą ir užtikrina mažo klampumo degalų ekonomiją, nepakenkiant variklio patvarumui.
Pagrindiniai privalumai yra šie:
Suderinamumas su išmetamųjų dujų valdymo sistemomis
Išplėstinės priežiūros galimybės
Kuro efektyvumas *.
Ypač tinka Euro 4, Euro 5, Euro 6 transporto priemonėms.
Technologijos
Naudojant pažangiausią „Shell“ technologiją, „Shell RimulaR6 LME“ siūlo patobulintas degalų taupymo galimybes*, kurios leidžia sumažinti degalų sąnaudas nepakenkiant variklio apsaugai ir ilgaamžiškumui. *Pavyzdžiui, palyginti su didelio klampumo alyvomis
Priežiūros taupymas
„Shell Rimula R6 LME“ atitinka ilgus Mercedes-Benz, MAN, DAF ir kitų, nuo naujausių Euro 6 iki senesnės kartos variklių, išleidimo intervalus, todėl operatoriai gali optimizuoti techninės priežiūros grafikus ir kontroliuoti priežiūros išlaidas.
Emisijos sistemos suderinamumas
Pažangi mažo pelenų kiekio formulė padeda kontroliuoti išmetamųjų teršalų papildomo apdorojimo įrenginių blokavimą, padeda išlaikyti variklio išmetamųjų teršalų atitiktį ir variklio degalų naudojimo efektyvumą.
Unikalus nusidėvėjimą stabdantis priedas padeda patenkinti griežtus daugelio tipų variklių apsaugos nuo nusidėvėjimo reikalavimus.
Pagrindinės programos
Visos kelių transporto priemonės, skirtos naudoti kelyje, įskaitant sunkvežimius. Ypač plačiai tinka krovininėms ir transporto priemonėms su moderniais mažai teršiančiais varikliais nuo Mercedes-Benz, MAN, DAF iki kitų gamintojų. Ypač tinka automobilių parkams su mišriais Euro 2, 3, 4 ir 5 varikliais.
Mažos emisijos variklių naudojimas
„Shell Rimula R6 LME“ atitinka naujausius „Mercedes-Benz“, MAN ir kitų reikalavimus Euro 4, 5, 6 varikliams ir viršija pramonės našumo reikalavimus. Specifikacijos, tokios kaip ACEA E6 ir E7
Specifikacijos, patvirtinimai ir rekomendacijos
ACEA: E6, E7
Cummins: CES 20077
Deutz: DQC IV-10 LA
IVECO: TLS E6 (suderinamas)
MACK: EO-N
VYRAS: 3477, VYRAS 3677
MB patvirtinimas: 228.51
Renault sunkvežimiai: RLD-2
Volvo: VDS-3
Mažos emisijos, techninė priežiūra ir energijos taupymas.
Sintetinė sunkiųjų dyzelinių variklių alyva. „Shell“ išskirtinė „Low-SAPS“ Low Ash priedų technologija ir unikali apsaugos nuo nusidėvėjimo sistema.
Apsauga sustiprinama naudojant sintetinės bazinės alyvos technologiją, kuri padidina priedų aktyvumą ir užtikrina mažo klampumo degalų ekonomiją, nepakenkiant variklio patvarumui.
Pagrindiniai privalumai yra šie:
Suderinamumas su išmetamųjų dujų valdymo sistemomis
Išplėstinės priežiūros galimybės
Kuro efektyvumas *.
Ypač tinka Euro 4, Euro 5, Euro 6 transporto priemonėms.
Technologijos
Naudojant pažangiausią „Shell“ technologiją, „Shell RimulaR6 LME“ siūlo patobulintas degalų taupymo galimybes*, kurios leidžia sumažinti degalų sąnaudas nepakenkiant variklio apsaugai ir ilgaamžiškumui. *Pavyzdžiui, palyginti su didelio klampumo alyvomis
Priežiūros taupymas
„Shell Rimula R6 LME“ atitinka ilgus Mercedes-Benz, MAN, DAF ir kitų, nuo naujausių Euro 6 iki senesnės kartos variklių, išleidimo intervalus, todėl operatoriai gali optimizuoti techninės priežiūros grafikus ir kontroliuoti priežiūros išlaidas.
Emisijos sistemos suderinamumas
Pažangi mažo pelenų kiekio formulė padeda kontroliuoti išmetamųjų teršalų papildomo apdorojimo įrenginių blokavimą, padeda išlaikyti variklio išmetamųjų teršalų atitiktį ir variklio degalų naudojimo efektyvumą.
Unikalus nusidėvėjimą stabdantis priedas padeda patenkinti griežtus daugelio tipų variklių apsaugos nuo nusidėvėjimo reikalavimus.
Pagrindinės programos
Visos kelių transporto priemonės, skirtos naudoti kelyje, įskaitant sunkvežimius. Ypač plačiai tinka krovininėms ir transporto priemonėms su moderniais mažai teršiančiais varikliais nuo Mercedes-Benz, MAN, DAF iki kitų gamintojų. Ypač tinka automobilių parkams su mišriais Euro 2, 3, 4 ir 5 varikliais.
Mažos emisijos variklių naudojimas
„Shell Rimula R6 LME“ atitinka naujausius „Mercedes-Benz“, MAN ir kitų reikalavimus Euro 4, 5, 6 varikliams ir viršija pramonės našumo reikalavimus. Specifikacijos, tokios kaip ACEA E6 ir E7
Specifikacijos, patvirtinimai ir rekomendacijos
ACEA: E6, E7
Cummins: CES 20077
Deutz: DQC IV-10 LA
IVECO: TLS E6 (suderinamas)
MACK: EO-N
VYRAS: 3477, VYRAS 3677
MB patvirtinimas: 228.51
Renault sunkvežimiai: RLD-2
Volvo: VDS-3
16,10€
17,20€
-7%
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
10,10€
10,40€
-3%
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
36,00€
37,20€
-4%
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
8,70€
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 6-8 darbo dienos
30,60€
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 6-8 darbo dienos
8,40€
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 6-8 darbo dienos
15,20€
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
55,70€
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
7,40€
7,50€
-2%
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
115,30€
117,70€
-3%
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
33,80€
34,80€
-3%
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
33,40€
34,10€
-3%
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
24,70€
30,30€
-19%
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
32,80€
44,40€
-27%
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
23,70€
24,20€
-3%
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
16,10€
17,20€
-7%
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
25,60€
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
7,40€
7,50€
-2%
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos
36,00€
37,20€
-4%
Į KREPŠELĮ
Pristatymas į namus 3-4 darbo dienos